حفر چاه:
کندن و حفر انواع چاه با استاندارد جهانی و نرخ اتهادیه توسط گروهی بسیار با سابقه در این امر که برای شعبه عظیمه البرز پیمان گمارده شدند.

باز کردن لوله در عظیمیه:
خدماتی همچون فنر زنی لوله یا بازکردن لوبه در عظیمیه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش هایی غیر از فنر زنی با استفاده از هوا و آب برای گرفتگی های ویژه

لوله بازکنی با با محلول نمیشه؟
محلول های لوله بازکنی دم دست ترین و راحت ترین روش لوله بازکنی هستند که شاید به محض اینکه متوجه گرفتگی لوله یا بوی بد از سوی لوله فاضلاب خود شدید، به فکر خرید یک محلول لوله بازکنی و ریختن داخل لوله بیوفتید که این مشکل به سرعت برطرف شود.

کاملا حق دارید که بخواهید سریعا این مشکل گرفتگی لوله فاضلاب تان را حل کنید و اصلا هم به آن فکر نکنید چون واقعا جالب و فکر کردنی هم نیست.

اما خودتان قضاوت کنید:

اسیدی که با ورود به داخل لوله می تواند راه را در لوله بازکنید، چقدر قدرت دارد و تا چه حد می تواند مخرب باشد.

حال اینکه این اسید در لوله ای سالم باید یک مسیر طولانی را طی کند تا به قسمت گرفتگی برسد و در تمام این مسیر قدرت و تاثیر گذاری این اسید برای از بین بردن لوله شما خرج می شود.

بماند که این اسید های لوله بازکنی برای ریه ها و چشم های شما هم بسیار مضر هستند، باید بدانید که چند بار استفاده از آن ها واقعا برای لوله فاضلاب شما خطرناک است و ممکن است باعث ایجاد دردسری بزرگ شود و واقعا با این زندگی پر مشغله، دیگه حوصله رویارویی با آن نیست!